torsdag 7 februari 2013

Den 7:e februari

Oj oj vilken dag!
Har gjort mitt första vrakdyk! Varut på ett rev som heter Abo Nuhas och gjort två dyker på två olika vrak! Och JÄVLAR vad häftigt! Vsrit euforisk nästan hela dagen! Att se sjunkna skeppa att simma in i dom och se deras laster ligga kvar sen många år tillbaka, wow!
Och andra dyker var det jättemycket ström! Jobbigt för vissa, men jag tyckte det va askul! Lite mer spänning!

Och sedan, på vägen hem, stöter vi på en annan båt med dykare och turister, som gått på grund!
Vi börja med qtt försöka dra loss den men det gick inte så vi fick ta ombord alla deras gäster.
Väl tillbaka i hamn var klockan runt sju, ungefär 2,5 h senare än tänkt. Lång dag!
Men till middag bjöd Stefan på stuvade makaroner, JÄVLAR vad gott!

Dödstrött nu, men hittade godis på min kudde när jag kom hem! Peters föräldrar är här och hade tydligen med sig massa godis, men det har han och Matilda gömt för mig... Men om jag är snäll ligger det godis på min kudde. Antar att jag vsrit snäll idag!

blubb
Rebecca

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar