söndag 16 december 2012

Den 16:e December

Jag ber om ursäkt för att det är lite glest med bloggandet men det har varit mycket att göra ett tag nu!

Men det har hänt mycket kul!
För två dagar sen stötte vi på en valhaj när vi var på jakt efter delfiner. Det var ås häftigt! Ungefär 6 meter lång, hur fin som helst!
Och igår hade vi två delfiner som lekte med oss i vattnet i nästan en timme, träningsvärken är enorm efter allt simmande!
Har städat mitt rum idag (ni som känner mig vet att det inte händer ofta). Hittade lite pengar, mina försäkringspapper och lite annat smått och gott.

Här kommer lite blandade bilder!

Jag och Julia på Halloween 

Peter en kväll på Spicy

Julia en kväll på Spicy

Jonas i ett starkt samtal om viktiga saker

Nils

Julia på Giftun Island

Giftun Island

Julia på Giftun Island

Giftun Island

Våra båtar

Bedawe på ingång med gäster



Det kommer dykbilder också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar