tisdag 4 december 2012

Den 4:e December

Nu har dagarna rullat in i december och jag träffas av lite hemlängtan.
Till familj och vänner, julmys, snö, skid/snowboardresor.
Men jag har fått lite bilder hemifrån som jag tänkte ladda upp.

Vi har fått en ny hund hemma hos mamma, Fixi heter hon.


Bilderna har min styvpappa tagit.
Visst är hon fin?! Hon påminner mig om Tilda, längtar hem ännu lite mer nu.

Och pappa har skänkt bort min gamla dator till Gustav.



Ännu lite mera hemlängtan.
Men det är bra med hemlängtan. Jag behöver känna hur det känns att vara från allt jag är van vid, vänner, familj, traditioner, snö och så vidare.
Det kommer gå över.
Café Del Mar har svnskt julbord på julafton, det kommer bli najs.
Och jag kan följa julkalendern, hur bra som helst.
För er som vill skypa, skicka dag och tid så ska vi skypa!
Längtar hem som sagt.



blubb
Rebecca

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar