lördag 9 mars 2013

Den 10:e mars

Kom på mig själv med att vara sådär dålig på att blogga igen.

Hänt på senaste?
Reseledare börjar byta destinationer (tråkigt!) men jag hoppas de trivs på sina nya destinationer! Och jag har fler anledningar att bara resa runt och hälsa på alla fina vänner!
Jag och Frida var och åt god mat nere i marinan för några dagar sen, och då lura hon även med mig på bungeekarusellen! Man sitter i en boll som slungas 60 m upp i luften. Aldrig varit så rädd och glad på samma gång! Fy fan så kul!

Nu ligger jag och är magsjuk för tredje gången. Tror min mage är lite känslig mot bakterier här nere, ingen annan av mina kollegor har blivit magsjuka...

Det är 25 dagar tills jag åker hem. Och brorsan kommer ner på tisdag. Tiden går så otroligt fort! Men det ska bli skönt att komma hem, även om det känns lite tråkigt!

blubb
Rebecca

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar