lördag 30 mars 2013

Den 31:a Mars

Sex månader har gått, jag ska snart hem till Sverige igen...
Tiden har gått så otroligt fort. Jag har funnit nya fantastiska vänner, träffat intressanta människor och öppnat ögonen lite mer. Lärt mig så otroligt mycket.
Gjorde min sista arbetsdag i torsdags. Just nu sitter jag i sängen på hotellet och har det bra.
Vet inte riktigt hur jag känner inför min avresa. Det finns vissa jag verkligen inte vill lämna, som jag kommer sakna otroligt mycket...
Men, jag har ju familj och vänner som jag nästan längtar ihjäl mig efter nu, så egentligen vill jag hem.
Hem och förbereda nya äventyr!

1. Seglingen drar igång, skulle inte missa den för allt i världen!
2. Jag och Emma ska på Bråvallafestivalen, det kommer bli grymt. Och hon fyller ÄNTLIGEN 18!
3. Jag och Moa ska ut på världens bästa tågluff! Ja jävlar vad kul vi kommer ha!

Sen får vi se vad nästa vinter bjuder på.

Jag erkänner att jag har varit dålig på att blogga, men internet här nere är inte det bästa.
Men jag har några inlägg att titta tillbaka på!

På schemat idag:
- äta frukost
- bada
- sola
- gå på spa


blubb
Rebecca







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar