onsdag 10 oktober 2012

Den 10:e Oktober #2

Sååååååå nu har jag äntligen varit i solen lite grann. Låg vid poolen någon timme och läste och tog ett dopp.
Har lärt mig att sola försiktigt i början efter många brännor.
Efter denna mysiga morgon gick jag tillbaka till rummet för att ladda min iPod. Har upptäckt att med hörlurar på huvudet och en bok i handen så är det inte lika många som ska komma fram och prata. Visst kan jag prata med folk här, men alla ska prata så mycket! Och jag tycker många av killarna som jobbar på hotellet är sliskiga... Lite jobbigt att vara ensam då.
Sen gick jag ner till lunchen och åt en stor portion pasta, sen smet jag tillbaka till rummet och har sovit lite.
Eftersom jag inte är helt frisk så fick morgonen i solen räcka för idag, blev snabbt trött.
Men jag tror jag har ork nog att följa med kollegorna ut ikväll på Quizz-night. Tror det blir kul!

Har lite dåligt med bilder, men har liksom glömt av det lite och det finns inte så mycket spännande att ta kort på än, men det kommer!

blubb
Rebecca

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar