tisdag 23 oktober 2012

Den 23:e Oktober

Nu har det flutit iväg några dagar sedan jag senast skrev.
Men jag har varit så trött på kvällarna att jag inte har orkat.

I förrgår hade jag min första lediga dag. Peter var också ledig så vad gjorde vi? Jo vi påbörja min Advanced kurs! Tack så mycket Peter för att du tar dig tid att göra kursen med mig!
Så iförrgår gjorde vi Peak Perfomance Buoyancy och Navigering, och igår gjorde vi djupdyk (30 meter, wiiiiee!) och fotografering. De bilderna får ni se lite senare, de ligger på Peters dator.

Idag är jag och Matilda lediga, vi putsar och fejjar här hemma. Eller Jag har gjort mitt rum och Matilda lite mer av lägenheten, hehe...
Vi ska gå iväg och leta upp nåt ställe som säljer sköna täcken, köpa en sopskyffel, gå till apoteket och äta lite lunch.



blubb
Rebecca

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar