tisdag 30 oktober 2012

Den 30:e Oktober

Åh, vilken bra dag det hela blev!

Dagen på båten var sådär, jag är inte riktigt van med arbetet och hade lite problem med att hålla koll på en större grupp snorklare själv, de var lite kaos.
Men alla var nöjda och glada i slutet av dan!

Jag har för övrigt veta att jag kan göra nattdyk imorgon alltså bli klar med min Advanced-kurs, yay!

Och idag har jag fått besök hemifrån. Rebecca är här på semester!
Vi har ätit middag och suttit och babblat på Café Del Mar, hur najs som helst.
Imorgon är jag ledig och ska åka till hennes hotell och chilla!


blubb
Rebecca

1 kommentar:

  1. Skönt att som mamma vara uppdaterad igen. Önskar bilder på solbruna blåmärken. Ska skärpa till mig med kohundarnas blogg också så vi kan följa varandra. Update kommer.

    SvaraRadera