tisdag 23 oktober 2012

Den 23:e Oktober #2

Så nu har jag och Matilda varit och shoppat! Åkte till ett stor shoppingcenter som heter Senzo Mall.
Vi var ute efter sängkläder och täcke. Och det hittade vi! Trodde vi... Vi stod inne i affären ganskalänge och diskuterade fram och tillbaka vad som verkade vara påslakan eller bara lakan eller vad som var täcke eller inte. Men till slut trodde vi att vi hittat rätt! Men... när vi kom hem bevisades motsatsen. Påslakanet var ett överdragslakan (sånt med resår i hörnen) och täcket var ett sånt tunt som man lägger ovan på madrassen, haha!
Jaja det ser i alla fall fint ut nu! Jag hade ju faktiskt med mig en uppsättning lakan hemifrån!
Tänkte ni skulle få se hur jag bor:

Utsikten från balkongen

Utsikten från balkongen

Mitt sovrum!

Badrum

Vardagsrum


Kök
Matilda njuter av efterrätten vid lunchen
Vi tog en varsin iskaffe/choklad

Våran vagn efter vi handlat
Och den här bilden har ingenting med idag att göra. Den är från tidigare i veckan då Peter uppfann en ny sorts flytanordning av två bäbisblytvästar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar