tisdag 9 oktober 2012

Den 9:e Oktober

Kom till Arlanda tidigt igår morse, gick runt lite, köpte två böcker på PocketShop, sen gick jag och köpte frukost. Och när jag sitter och äter frukost så känner jag att jag börjar få ont i halsen...
Men jag tänker att det säkert inte är någon fara.
Jag hade fel. På flyget får jag mer ont i halsen och börjar få feber, väl på hotellet däckar jag och ligger med den värsta febervärken någonsin.

Så det blev inget jobb idag, och inte imorgon heller. Känns surt, riktigt sur. Är så himla rastlös.
Men ganska chill att ligga i sängen och äta godis. Det enda som känns lite jobbigt är att gå och äta alla måltider ensam. Personalen lär ju undra vad jag håller på med...
Men jag ska ha internet idag och imorgon om jag förstod internet-killen rätt. Så nu känns det inte lika ensamt

Imorgon kväll, om jag känner mig pigg nog, ska jag vara med på Quizz-night. Frågesport på engelska med folk från flera olika dykcenter. Så jag ska dricka myckt vatten och sova massor så jag blir frisk!

Jag innan flyget, med de skönaste och snyggaste leggingsen nånsin!

Lite taxfree: Parmesanchips i den stora kartingen (aaaasgott) Bacardi Strawberry Darquari, solkräm,  solskydd för läppar och bodylotion från Hawaiian Tropic, och fyra rullar Center (Center är bland det bästa jag vet!)

Ett märke på skrivbordet som visar åt vilket håll Mekka ligger! Lite coolt/kul .

Utan allt detta skulle jag ligga i fosterställning och gråta.

Och det här är vad jag gjort idag! Blandat med att sova. Ganska skönt!
Så nu ligger jag och funderar på om jag ska orka ta mig iväg till middagen... Känner mig obekväm när jag är ensam. Hatar att äta själv. Vi får se, kanske sover igenom det också!


blubb
Rebecca

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar