onsdag 10 oktober 2012

Den 10:e Oktober #3

Så jag åkte in till stan tillsammans med en tjej från Colona för att vara med på Quiz-night, och det var himla trevligt, alla är så snälla! Jag satt i och för sig mest tyst för att jag var ganska nervös, varför vet jag inte.
Men jag fick mer känsla idag av att jag var långt hemifrån och inte riktigt känner någon här nere. Lite läskigt.
Sen var jag duktig! Trodde inte jag skulle våga men jag gjorde det, jag åkte tax ensam!
Ja! Hela vägen hem, typ en mil att åka. Och det bästa var att det kosta typ 20 kr för taxiresan, och fort går det, inte som svensk trafik här nere direkt!
Imorgon blir jag hämtad 07.40 (tidigt) så jag borde sova, men ett avsnitt av New Girl eller läsa lite, måste varva ner!
Men jag är typ frisk nu! Så ut på båten imorgon. Ska till Giftun Island, ska försöka ta massa bilder.
Gissar på att jag kommer bränna mig...
Jaja, sov dags!

P.S vet inte när jag kommer fixa internet igen, har inte bestämt mig för om jag ska köpa mer på hotellet. Gissar ändå på att jag inte kommer hinna blogga så mycket imorgon för jag ska till lägenheten och hjälpa Matilda städa, och sen kanske det händer nåt på kvällen, vem vet? D.S

blubb
Rebecca

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar